Vi skickar dina biljetter via mail när bokningen är bekräftad, normalt inom 48 timmar från att bokningen betalats.
De vanligaste orsakerna till varför du inte fått din biljett:
- Mailet med biljetter har hamnat i skräpkorgen eller Promotions/Kampanjer. Kolla alla flikar och korgar i din mail.
- Du har skrivit fel i mailadressen, och vårt mail kommer då fel.
Vi hjälper dig att få din biljett, om den inte kommit fram. Gör så här:
Om du inte hittar mail med biljetten eller saknar ditt ordernummer, så behöver vi få alla detaljer från betalningen för att kunna söka efter din bokning. Ta en bild/skärmdump i din Internetbank där alla detaljer för betalningen syns, och skicka in detta till oss via vårt kontaktfomulär (välj ""Bokningsbekräftelse/biljetter"").
En vanlig anledning till att du inte fått något mail från oss trots att du har genomfört betalningen är att du skrivit någon bokstav fel i din mailadress, ha därför alltid som vana att skriva ner ditt ordernummer när det står på skärmen. På så sätt är det lättare för oss att hitta bokningen och hjälpa dig.