Flygbolagen ändrar ibland tidtabeller med kort varsel. Om vi får information från flygbolaget om tidtabellsändring, informerar vi dig om ändringen via e-post.
Om din resa får en tidtabellsförändring informeras du normalt om detta endast via mejl innehållande den nya tidtabellen. Den skickas till den mejladress du angav vid bokningstillfället. Som resenär bör du därför kontinuerligt kontrollera om du erhållit mejl från oss. Detta behöver du även göra innan hemresa. Flygdetaljer för din resa ska även kontrolleras genom att klicka på dina biljetter som du fick vid bokningstillfället. Denna sida hålls ständigt uppdaterad med senaste information om din resa. Du kan även logga in med ditt ordernummer och mailadress på denna sida och se din biljett.
Vi ansvarar inte för flygbolagens tidtabellsändringar eller inställda flyg. Om resenären drabbas av skada, ska anspråk riktas direkt mot flygbolaget. En tidtabellsförändring berättigar inte till prisavdrag, ersättningsresa, skadestånd eller annan kompensation från oss.
Observera att om du har valt Servicepaket Basic eller inte har något Servicepaket tillkommer avgift för supportpaket för att få hjälp att hitta de bästa möjliga alternativen om flygbolaget ändrar sina flygtider (enligt flygbolagets föreskrifter).