Flygbolagen ändrar ibland tidtabeller eller ställer in flyg med kort varsel. Om vi får information från flygbolaget om en tidtabellsändring, informerar vi dig om ändringen via mejl.
Om din resa får en tidtabellsförändring informeras du normalt om detta endast via mejl innehållande den nya tidtabellen. Den skickas till den mejladress du angav vid bokningstillfället. Som resenär bör du därför kontinuerligt kontrollera om du erhållit mejl från oss. Detta behöver du även göra innan hemresan.
Vi ansvarar inte för flygbolagens tidtabellsändringar eller inställda flyg. Om resenären drabbas av skada, ska anspråk riktas direkt mot flygbolaget. En tidtabellsförändring berättigar inte till prisavdrag, ersättningsresa, skadestånd eller annan kompensation från oss.
Observera att om du inte har betalt för något av våra Supportpaket tillkommer en supportavgift om du vill ha hjälp att hitta andra alternativ än de som flygbolaget föreslår (enligt flygbolagets föreskrifter).